cola Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 dom baterierna som räkker kängre kostar ca 450 (som ett spel) å räcker 10 timmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 somsagt är ju det inte ett måste att köpa ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 men det skulle vart bra å haft när vi åkte till frankrike :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 ska kanske köpa ett sånt då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aishmil Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Playstation är verkligen värt pengarna det är jätte bra spel bra grafik på spelen och roliga spel! . Jag tycker du ska köpa Playstation Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Playstation?? menar du psone eller ps2 eller psp??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raseborg Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 PSP äger!, nästan alla spel är "ägiga" och grafiken är s*it bra! Jag spelade en gång i sådär 4timmar, man kan inte sluta spela man liksom fastnar i spelet! JAG REKOMENDERAR PSP! DEN ÄR VÄRD DET DEN KOSTAR B) :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 ja vet det jag har köpt den för nåra veckor sen snälla moddar lås tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg