mohammed Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 hur stenger man av den lilla och nya ps2 den ser utt så här:den är jette liten och har ett eget spel som hetter mad evil och den nästan det senaste ps2 eller så är den redan den nyaste men min fråga är hur man stenger av den vart ligger kanppen om den ens har en knapp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Om du menar lampan som lyser efter man har stängt av det så får man dra ut sladden,går inte annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 När du ska stänga av konsollen och ställa den i standby-läge trycker du på den gröna lampan, Om du vill få bort den röda lampan måste du dra ur sladden för det är standby-lanpan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Varför har de inte någon av/på knapp? igentligen det är som att ha en skriv bords lampa som maninte kan stänga av hur ska man sova. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Dra inte ur sladden det blir bara jobbigt lampan drar inte mycket strömm. <_< Den stora PS2an startar om man trycker på eject knappen om man inte har stängt av det gör inte PS2Slimline. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Dra inte ur sladden det blir bara jobbigt lampan drar inte mycket strömm. <_< Den stora PS2an startar om man trycker på eject knappen om man inte har stängt av det gör inte PS2Slimline. Det e så simpelt som han säger :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 I ps2 finns av och på knapp! fattar inte ni köper den lilla med liten fläkt som kan lätt överhettas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mohammed Skrivet 12 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 när jag inte spelar ska jag hålla in lampan så att den blir röd och sen är det bara och lemna den och när man ska spela då trycker man på kanppen med den lysande lampan eller ska man dra av sladden vilket tips är bäst själv tycker jag trycka på knappen fast jag är inte säker om det är det bästa så jag vill ha mera tips fast inga onödig tips som öppna ps så att man ska laga den eller fixsa den inget sånt nåt bra vil jag ha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Finns instruktions bok. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 titta i instruktions boken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg