Gäst volvotobben Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Admin vad e det för server som du driver fuska.se på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 vaddå server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 (redigerat) @1-an: En slags dator man lägger hemsidor på. @volvotobben: http://www.inet.se/produktbilder/6900227_big.jpg Redigerat 10 Mars 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 jag kanske förklarade dålig men specifiktationer och sånt också? (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 jag kanske förklarade dålig men specifiktationer och sånt också? (stavning) Tror att han skrev det, men han tog bort den, eftersom han visste inte ifall han fick posta den eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 jao, postade den men spoilade bort den sedan eftersom att jag blev lite osäker, så frågade jag admin och han tyckte att det räckte med bilden på chassit, men fråga honom så tror jag det löser sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 ok kanske gör det om jag våger ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 den var ju ganska snygg :P den är ganska ny va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Nä, den måste vara minst några år, annars skulle vi fått registrera om oss nyligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 fuska katten... det finns faktiskt något som heter "hårddisk", och den kan man FAKTISKT flytta! :) eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Jo, men allting lagras ju på servern. Fast de kanske har en backup på en hårdisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 självklart finns det backups. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.