Gäst volvotobben Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Jag har bara en fråga: Varför raderar du aldrig användare admin? jag har seett såna som gjort ett inlägg sen dratt härifrån sim typ registrerade sig 2004 och jag tror servern skulle bli lite snabbare om du raderade användare som inte varit online sen 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Bra sagt. Mycket goda ord från denna person. Men visst vill alla har en snabbare sajt a surfa på,men du kan ju bara öka din snabbhet i bredbandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Tycker du inte att det går snabbt nog nu eller? Admin kanske skulle göra det om han fick tid men det är ju väldigt onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Onödigt vill jag inte säga att det är. Vem vet egentligen om alla dessa medlemmar som är med och inte är aktiva tar upp en hel del plats. Men att försöka ta bort de oaktiva medlemmarna skulle ta en väldans tid för Admin. Även det Zwante tog upp. Vissa har väl sina chanser ibland. Men annars så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 (redigerat) Men Man kan väll inte bara ha en profil som aldrig är inne. Tänk om någon har varit offline sedans 1999 eller något sådant. Det skulle krylla av skräp användare som den här:http://forum.fuska.se/index.php?showuser=16106 jag tror inte någon kommer att vara inna på den mer. dessutom med det namnet och ingen info alls jag tror att det är någon som bara gjorde en för att förstöra. och om amn kolla vilka inlägg han/hon så finns det inga. Och på statistik: Kolla bara han/hon har inte skrivit ett ända inlägg. Snälla radera han/hon. :cry: Redigerat 10 Mars 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Den nya fuska.se servern startades 2003. Så sluta tänk på att det finns användare som regga sig 99. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 jaja men ändå om man inte varit inne på fuska på 3 år då har man särket glömt sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Sen finns det dom som använder funktioner som kommentera, skicka in fusk/tips osv. Bara för att de inte använder forumet så skall de ju inte bli raderade. Senast online i profilen gäller ju som bekant forumet och inte de övriga delarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.