Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Varför e moderaten Ytterman moderat? Han e ju nästan aldrig online.. vi borde skaffa en ny :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Varför e moderaten Ytterman moderat? Han e ju nästan aldrig online.. vi borde skaffa en ny :huh: Tja! Eftersom Fuska.se är så stort är kanske Admin rädd för att vara säker på moderatoren för tänk om han då tar bort hela allting! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Men snälla lilla n00b. För det första så är dom inte moderater utan moderatorer. För det andra så ska en moderator vara seriös, smart och han massa andra egenskaper. Och sådana personer brukar inte vara inne varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Men han e nästan ALDRIG inne!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Admin bestämmer när han vill ha en till moderator och just nu behövs nog ingen mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Admin bestämmer när han vill ha en till moderator och just nu behövs nog ingen mer. Jag tycker att de aldrig säger nåt i Xbox forumet :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Öhm. Jaha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Själv tycker jag det behövs rejält många moderatorer och jag tycker också att det borde finnas minst än som är mycket aktiv på ett forum och så! Men nu är det ju Admin som bestämer! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jaaa, det borde finnas en mod för varje forum!! Xbox Moderatoren PC Moderatoren O.S.V Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Som sagt vi har moderatorer så att vi klarar oss och detta tackvare er som hjälper och anmäla inlägg och så. Skulle vi behöva en moderator mer sen så är det ju lätt att hitta en med i forumet. Bara och kolla på hur seriös personen är och om han anmält inlägg osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jaaa, det borde finnas en mod för varje forum!! Xbox Moderatoren PC Moderatoren O.S.V Om man skulle ha så många moderatorer så skulle det bli för många tycker jag. Det räcker som det är just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 ok.. vad ska jag skriva.. lixom jag lixom anmäler inlägg så fort jag ser nåt regelbrott, det har jag gjort hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.