Gäst YoTo Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag håller med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag känner en lukt av ironi här inne. :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 å den lukten kommer ifrån...??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 å den lukten kommer ifrån...??? ironi-mannen? ne ja vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jag känner en lukt av ironi här inne. :ph34r: Och vem släppte den :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 antagligen Dannie själv!!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 vad snackar ni om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 men snälla, läs igenom tråden om du vill veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Precis. Fråga inte utan att INTE ha kollat först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Nu fattar jag varför man tror att han inte är inne så ofta. Han visar sig inte bland aktiva användare. Rätta mig om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Han skriver nästan inget. Han checkar som en mod ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag vet. Därför vill han kanske inte att man ska se att han är inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.