bluelight Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Tjena! Någon mer som har haft samma problem som mig? DOA4 hänger sig nångång ibland, inget annat spel på boxen utan bara DOA4. Inget lagg innan eller något utan bara fryser. Ja, PAL-60 hz är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Lämna in det där du köpte det och få ett nytt. Brukar vara garanti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Alla mina spel frös, fick ett nytt inom 3 veckor typ. Ifall du ska byta in det kan du vänta dig en hel del strul för det fick jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bluelight Skrivet 11 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Lät inte bra alls det där älgen, borde man inte bara få ett nytt direkt? (Har köpt det i en hederlig affär, GAME om någon undrar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guffe Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Lämna in det där du köpte det och få ett nytt. Brukar vara garanti. Jag funderar på att köpa DOA4, men är inte säker.. ------------------------------------------------------------- "You're strong, but not as strong as me"=Spartan på DOA4" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bluelight Skrivet 14 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 VAFAN! Var och bytte mitt spel idag, så när jag kommer hem så hänger sig det med typ en timme in i spelet..! Blir och byta till Burnout Revenge då.. Sur som en bäver, hur kan det bli så fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.