pokemon Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 hur kan man lära sig att tända eldar för att kunna lära sig en ny teknik i slottsgården? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 ha flame lantern so du får i vatten tenplet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 ha flame lantern so du får i vatten tenplet :) Snälla snälla snälla kan du säga hur man får simfötterna jag kommer inte i håg jag råka radera min save så jag måste göra om mycket :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 sorry kommer inte ihåg det... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst fusk_pont Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 hur kan man lära sig att tända eldar för att kunna lära sig en ny teknik i slottsgården? Jag behöver också hjälp HUR F.A.N FÅR MAN GRÄVLINGSHANDSKARNA Om du hjälper mig så hjälper jag dig :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Det finns en sida som heter zeldad.com dom har gjorrt om den sidan nu så jag kommer inte ihåg så mycket men om man kollar lite på sidan så hittar man många saker förut så stog det hur man klara alla bossarna det gör det förmodligen nu också men jag kan inte så mycket om sidan längre eftersom att dom har gjort om men om ni letar på sidan lite så hittar ni nog vad ni letar efter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 är det samma som link to the past isåfall ska du gå te den där fiskrn och köpa fiskföttena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Nej,det kommer jag ihåg att det inte e!!! Jag tror jag kommer ihåg.Man ska använda cane of pacci på en sak i staden så man kan krympa sen ska man in i nån fontän och där inne får man dom jag tror det va så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Jo. du ska skjuta Cane Of Pacci på en kruka i staden. Eller tror att man skulle komma upp från skortstenen i huset där det är en gubbe som läser. Och gå till höger och ner i fontänen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 hur kan man lära sig att tända eldar för att kunna lära sig en ny teknik i slottsgården? hört att man får den i (water temple) eller i lake hylias temple! men har kommit dit men det är svårt att klara templet! <_< <_< <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Jo man får den i Water temple ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 jag kör inte så mycket minish cap men jag e helt prick säker att man får sim fötterna i fontänen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg