NossLoad Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Jag ska ha en liten login i flash på en hemsida jag tänkt ska vara den riktiga nossload.nu siten. OBS! det ska bara vara 1 login information. Jag har bara 2 problem. 1. Vad måste man skriva i "actions" ifall man vill att en input variabel ska vara nåt och den går vidare till frame 2? 2. Hur gör man så att man inte kan använda enter för att komma till nästa frame? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 adda [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 14 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 adda [email protected] Nu börjar jag bli riktigt arg på dig!!! Jag har dig på msn fast du har blockat mig! + att du är inte 17 år och du kan inte programera i flash. Det har du iaf sagt på msn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 adda [email protected] Kan du inte svara här i forumet så att andra kan se hur man gör också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 (redigerat) för min del så har jag en just sådan app, problemet är att de förmodligen är .fla filen som behövs skickas och att det tidigare har funnits en kod som visades när man skrev rätt lösenord som jag inte är 100% säker på har försvunnit. kan ligga ett object kvar någonstans. det är inte jag som har skrivit källkoden och den ligger på flera olika ställen så det är svårt att förklara. men leta runt lite på nätet, det var där jag hittade det lösenordsskydd jag har använt. hittar du ingen så skicka en pm så ska jag se om jag inte kan skicka den till dig men har ingen lust att ta risken och publicera den officiellt. Redigerat 14 Mars 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 jag kan visst programera i flash... har användt flash for dummies och massor av andra böcker som finns på bibblan...och jag är 17 år ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.