zeldahero Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 ;) när jag har spelat oath to order i klock tornet kommer ja ju till ett ställe som är typ jättefint eller nåt ungarna med remainsen på sig vill ju bara leka kurra gömma juh va ska ja göra? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Om ajg har förstått rätt så ska du försöka hitta alla ungarna så du får en kod och kan gå till labbet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 där kan du hitta en månsten den ska du ta och byta mot en deku blomma och då kan du flyga uppp och möta skull kid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeldahero Skrivet 12 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 ja nu fattar ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Nej, det ni har sagt gör man ju i början. Du måste ha alla masker, och sen ge dem till barnen där, tror det var fyra till varje. För varje du har gett maskerna till så kommer du till en grotta du måste klara. Efter du har klarat alla så ska du prata med han som sitter mot trädet och sen får du Fierce Deity Mask och så möter du Majoras Mask. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeldahero Skrivet 14 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 men jag kan ju möta han utan att ge barnen med reamensen på sig en massa masker!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Om du har alla masker och klarar alla kurra göma får du ´´Vuxen masken`` som jag kallar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeldahero Skrivet 17 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 key.. håller på med att få alla saknar 10!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 men jag kan ju möta han utan att ge barnen med reamensen på sig en massa masker!! du kan möta honom nu men det är svårare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zelda240 Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Vilka masker saknar du? Fråga mej om du inte har klarat det redan! Jag vet hur man klarar hela spelet+alla masker! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg