Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Här kan ni skriva era värsta misstag ni har gjort när ni har spelat GC. Själv satt jag och lira TWW och väntade ungefär 1 timme för att få IN-credible chart, sen när jag kollade alla mina charts hade jag redan fått den. Berätta om era värsta misstag/tabbar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 TWW??? tror det va när en kompis och jag skulle få mr.game&watch... han hade fått highscore på en gubbe som han inte klarat med så vi körde om med alla karaktärer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Jo, nåt liknade har hänt för mig. HAr glömmt att save ibland när jag klarat långt i ett spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 ja det är också jobbigt. sen när man stänger av när det sparar. så gjorde jag på en kompis mario smash fotball fick spela om det så han hade kommit lika långt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 ja det är också jobbigt. sen när man stänger av när det sparar. så gjorde jag på en kompis mario smash fotball fick spela om det så han hade kommit lika långt samma här det är så himmla drygt att spela om ett spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Jo, det är också jobbigt om man måste hitta ett ställe i spelet att save på. Och man har klarat jätte långt, och då dör man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 på samus till gameboy eller att man ska åka nånstans... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Att man glömmer spara är ju alltid en höjdare. TWW= The wind waker (Zelda) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 En gång raderade jag min spelfil inte med flit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Men snälla... om man glömmer att spara eller råkar radera en fil... vad spelar det för roll? Det är ju bara att spela om. Man spelar ju för att ha kul? Inte för att klara spelet och sen låta det ligga. Jag stör mig dock på att mitt minneskort har raderats sig själv. Inte för den sparade datan, utan för att minneskortet inte håller kvaliten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Det var ett misstaag att låta min syster spela på harry potter och fången från azkaban för hon sparade sin fil över min och jag som vad nära slutet av spelet :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 jag sparade inte på ett spel jag kom aslångt på... :( som vanligt då...X) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg