Hoppa till innehåll

Misstag Inom Spel


Gäst ENGULBanaaAaAaN

Rekommendera inlägg

  • Svar 73
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tomatketchup

Största misstaget?Nja....kanske inte mitt största men det var nog när jag hade klarat hela Mario Kart Double Dash till min kompis och sen stack vi ut,under tiden hade kompisens lillebrorsa raderat alltihop.Lillebrorsan fick betala till honom sen.... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag satt och lira typ Star wars:Clone Wars och jag skulle gå till huvud menyn för att stänga av.

På det så raderade man spelet om man tryckte B på huvudmenyn.

Och jag är van vid att Yes sitter överst av alternativen på "Do you really want to erase your save" skärmen men det gjorde den inte och jag tänkte mig inte för så jag tog det undre alternativet(alltså Yes).X)

Ledsen om beskrivningen var svår att fatta.

 

PS.Som tur var så hade jag hyrt det.DS

Redigerat av Halo 4
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt största misstag var väl i Wind Temple, vid bossen, i TWW. Jag skulle slänga hooken på honom, precis som man skulle alltså... Jag lär tydligen ha kastat minsta snett, sedan uteslöt jag den metoden och satt i flera timmar och kom aldrig på hur man skulle göra. Dagen efter kom min kompis, han kom sedan till samma ställe, då han tog hooken och lyckades direkt... Sedan ba: det här var ju inge svårt...

Ganska irritirande... Ett annat misstag var väl när man skulle få dem där medlemskorten eller vad det nu var, som man kan få i båtshopen om man handlar ett speciellt antal styck... Sedan efter 10 timmar insåg jag att det var onödvändigt...

Redigerat av Petey Piranha
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Mitt största misstag var väl i Wind Temple, vid bossen, i TWW. Jag skulle slänga hooken på honom, precis som man skulle alltså... Jag lär tydligen ha kastat minsta snett, sedan uteslöt jag den metoden och satt i flera timmar och kom aldrig på hur man skulle göra. Dagen efter kom min kompis, han kom sedan till samma ställe, då han tog hooken och lyckades direkt... Sedan ba: det här var ju inge svårt...

Ganska irritirande... Ett annat misstag var väl när man skulle få dem där medlemskorten eller vad det nu var, som man kan få i båtshopen om man handlar ett speciellt antal styck... Sedan efter 10 timmar insåg jag att det var onödvändigt...

 

Haha jo den. Satt och köpte allt möjligt i onödan för att få kortet. Lite småsur blev man väl när man fick veta vad det var.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, en liten kort sorglig historia kommer nu. Det var jag som drabbades hårt, men det var inte jag som gjorde något.

 

Det var en Iskall vinterkväll och fyra stycken finniga tonåringar satt inne i ett unket rum med dämpad stämning. Dessa killar satt med varsin kontroll i händerna då dom kämpade mot varandra för att visa sig vara mästaren över dom andra i Super Smash Brothers Melee. Ofta är det så att det brukar vara lite stökigt när man väl är ute i menyn. Det klickas fram och tillbaka och ändras på inställningar utan att någon hinner tänka ordentligt. Det är då det händer. En av killarna lyckas trycka sig in på menyn med sound test med mera. i allt klickande på A respektive B knappar märker jag att markeringen hamnar på erase data. Tre av killarna slutar direkt att trycka frenetiskt på sina knappar (inklusive mig) och ett tyst ögonblick sker när den siste trycker på "ok". Det är några sekunder efter att detta sker som vrålen och frustningarna fyller upp hela rummet. Det svider fortfarande i hjärtat när man tänker på hur många speltimmar man fick spela återigen för att kunna återfå det man förlorat så snabbt och smärtfullt.

Redigerat av KazeN^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...