Hoppa till innehåll

Misstag Inom Spel


Gäst ENGULBanaaAaAaN

Rekommendera inlägg

mitt misstag litade på en kompis som raderade alla mina sparningar på mitt memory card medans jag åt !...

 

p.s flippa över o slog honnom i hövvet med gc kontrollen 

Ta med Memory Cardet nästa gång du äter då! :lol:

 

Shadow of Darkness: Alla dom där tycker jag är lätta och klara i alla fall :blink: förrutom Super Monkey Ball, aldrig kört det.

Redigerat av Dark Link
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 73
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ja, jag gjorde ett stort misstag igår inom James Bond 007: Nightfire. Jag lekte Rush Hour på Nedräkning.

Dock så gjorde min kompis nåt ännu sämre... Vi råkade ha musik på när vi spelade. Sedan kom han till slutet på banan och hörde ej nedräkningen.... Så han försökte tränga sig igenom den lilla springan på dörren som precis skulle stängas... Det var precis så att man inte kom in. Dock så tyckte jag att det var kul..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det här är ett mistag jag gjort.

Jag körde ´´The Legend of zelda 2, The advunture of Link´´ `` på Zelda Collectors edition`` till gc. Jag var på näst sita Templet, hade gåt up i så myket level som det går. Jag klara det templet, klara thunder bird och fick game over på dark link. Jag blev så iriterad så jag bara stänge av utan att tänka. Sen tänkte jag mig för och då blev jag jätte tröt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har nog inte begått nåt misstag men för läääänge sen när Ocarina of Time kom ut så köpte jag den.Jag sög på spelet,fattade inget lol hade inte ens klarat den första bossen som liten,så min kompis hjälpte mej å klara hela spelet.Allt va sparat.Sen efter kanske nåra dagar så spelade min syrra spelet,sen kom hon å sa till mej: Jag råkade börja om hela spelet..-.-' Så min kompis klarade hela spelet igen,men ännu en gång sa min syrra att hon råkat starta om hela spelet lol.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har nog inte begått nåt misstag men för läääänge sen när Ocarina of Time kom ut så köpte jag den.Jag sög på spelet,fattade inget lol hade inte ens klarat den första bossen som liten,så min kompis hjälpte mej å klara hela spelet.Allt va sparat.Sen efter kanske nåra dagar så spelade min syrra spelet,sen kom hon å sa till mej: Jag råkade börja om hela spelet..-.-' Så min kompis klarade hela spelet igen,men ännu en gång sa min syrra att hon råkat starta om hela spelet lol.. 

:blink: Dryg syrra du har... Jag känner igen historien. Jag har kommit till Spirit Tempel åt en kompis, han orkar inte spela det... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe ajdu om vi ska snacka om missatg så snacka med mig :P

 

en gång så ahde jag klarat 100 % ssbm ochdet som ni vet kan ta en tid och så skulle min kompis spela så vips var alltding borta.

jag ahr mer historier men detsumer ajg berättar destå mer blir ajg arg över mina missatg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...