Dark Link Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) mitt misstag litade på en kompis som raderade alla mina sparningar på mitt memory card medans jag åt !... p.s flippa över o slog honnom i hövvet med gc kontrollen Ta med Memory Cardet nästa gång du äter då! :lol: Shadow of Darkness: Alla dom där tycker jag är lätta och klara i alla fall :blink: förrutom Super Monkey Ball, aldrig kört det. Redigerat 17 April 2006 av Dark Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Ta med Memory Cardet nästa gång du äter då! Shadow of Darkness: Alla dom där tycker jag är lätta och klara i alla fall förrutom Super Monkey Ball, aldrig kört det. :D ska :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Ja, jag gjorde ett stort misstag igår inom James Bond 007: Nightfire. Jag lekte Rush Hour på Nedräkning. Dock så gjorde min kompis nåt ännu sämre... Vi råkade ha musik på när vi spelade. Sedan kom han till slutet på banan och hörde ej nedräkningen.... Så han försökte tränga sig igenom den lilla springan på dörren som precis skulle stängas... Det var precis så att man inte kom in. Dock så tyckte jag att det var kul.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Det här är ett mistag jag gjort. Jag körde ´´The Legend of zelda 2, The advunture of Link´´ `` på Zelda Collectors edition`` till gc. Jag var på näst sita Templet, hade gåt up i så myket level som det går. Jag klara det templet, klara thunder bird och fick game over på dark link. Jag blev så iriterad så jag bara stänge av utan att tänka. Sen tänkte jag mig för och då blev jag jätte tröt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Jag har nog inte begått nåt misstag men för läääänge sen när Ocarina of Time kom ut så köpte jag den.Jag sög på spelet,fattade inget lol hade inte ens klarat den första bossen som liten,så min kompis hjälpte mej å klara hela spelet.Allt va sparat.Sen efter kanske nåra dagar så spelade min syrra spelet,sen kom hon å sa till mej: Jag råkade börja om hela spelet..-.-' Så min kompis klarade hela spelet igen,men ännu en gång sa min syrra att hon råkat starta om hela spelet lol.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Jag har nog inte begått nåt misstag men för läääänge sen när Ocarina of Time kom ut så köpte jag den.Jag sög på spelet,fattade inget lol hade inte ens klarat den första bossen som liten,så min kompis hjälpte mej å klara hela spelet.Allt va sparat.Sen efter kanske nåra dagar så spelade min syrra spelet,sen kom hon å sa till mej: Jag råkade börja om hela spelet..-.-' Så min kompis klarade hela spelet igen,men ännu en gång sa min syrra att hon råkat starta om hela spelet lol.. :blink: Dryg syrra du har... Jag känner igen historien. Jag har kommit till Spirit Tempel åt en kompis, han orkar inte spela det... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 hehe ajdu om vi ska snacka om missatg så snacka med mig :P en gång så ahde jag klarat 100 % ssbm ochdet som ni vet kan ta en tid och så skulle min kompis spela så vips var alltding borta. jag ahr mer historier men detsumer ajg berättar destå mer blir ajg arg över mina missatg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 hum, antingen råka radera en fil, låta syskon spela och radera det. eller stänga av och glöma spara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 kommit aslångt på ett spel och glömt att spara... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 okej glömde säga att mitt allra största misstag va att jag köpte (spy hunter)för 200 eller 250 kommer ej ihåg för det e så sugigt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Jag körde Metroid Prime 2 Echose och hade klarat typ 5 %, vilket tar ett litet tag i Metroid Prime, och dog utan att spara. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 (redigerat) Jag gjorde något som jag inte skulle hade jag sagt till mig själv och så hade jag stängt av spelet och sen så när jag satte på spelet igen så var jag jätte långt bak igen :( Redigerat 23 April 2006 av Nittionio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg