Hoppa till innehåll

Misstag Inom Spel


Gäst ENGULBanaaAaAaN

Rekommendera inlägg

  • Svar 73
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag gjorde något som jag inte skulle hade jag sagt till mig själv och så hade jag stängt av spelet och sen så när jag satte på spelet igen så var jag jätte långt bak igen :(

jag fatta ingenting... :wacko:

Redigerat av _Kakashi_
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag ska berätta om rena oturen jag satt å spelade star fox jag kom till sista bossen sen orkade jag inte spela nå mera då sparade jag & stängde av sen när jag skulle spela igen då hadde min bror raderatt alla spel på minnes kortet...sen dess har jag aldrig spelat star fox nå mera

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag spelade Call of Duty 2 Big Red one idag så pausa jag för jag skulle äta och ville inte börja om(hade inte sparat på ganska länge)så när jag kom tillbaka så hade spelet hacka så fick jag stänga va och kom typ 4 banor bakåt och det var på hard... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag körde Metroid Prime 2 Echose och hade klarat typ 5 %, vilket tar ett litet tag i Metroid Prime, och dog utan att spara.  :rolleyes:

 

5%? Jag klarade spelet utan att spara, det tog inte så lång tid. Sen stängde jag av.

 

Orka sparad data.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min tabb är om Zelda WW:

 

Min kompis sa att man kunde möta draken, sen hålde jag på i dragon ros istle (eller vad det heter) i 2 dar sen tänkte jag att man kan inte möta draken. Draken är god... hmm onödigt!! :angry:

Redigerat av andresvan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag skulle spela pokemon silver jag hade alla legendariska silver kudne ha all hundarna alla fåglarna och lugia och ho oh. vet ni vad jag jorde....

jag tabade bort spelet :(  jag hitatr det inte så kom gärna med tips var den kan typiskt ligga i ens rum

 

jag hade oxå tappat bort ett spel. det var borta i ett halvåer och ja var skitlessen för ja hade kommit grymt långt. jag hittade det mellan mina madrasser :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Får väl skriva lite jag också. Hände en gång att jag hoppade ut ur banan när jag lirade SSBM mor kompisen. Ingen sto miss med det fick honom att tro att han var superbra (första gången han lirade).

 

Det var en annan gång då jag hade fått FF:CC i julklapp och skulle genast testa det. Trodde det skulle vara lika bra som FF till PS, jag kolalde på spelet och det krävdes 20 block. Jag hade bara runt 10 ledigt så jag raderade super mario sunshine sparningen där jag hade ca 100 shine sprites. Men det gjorde inget efter som SMS är roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Great Gonzales

jag körde en turnering och var i final och så kör vi en av past stage och så hoppar jag ner så han vinner....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...