Gäst Pcplayer Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Jag är lvl 12 och jag mötte en lvl 7 paladin i duel o han vann nästan asså paladiner är ju för j*vla fuskiga nån som håller med.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Dem är mest fega....utan sina imun spells skulle dem dö hela tiden <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 ok men dom skadar ju ganska mycket sen tar dom holy light och får fullt liv hur f*n ska en warrior slå en pala då.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 whina mer snälla lär dig spela warrior så ska du se.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Warrior äger Paladin. Paladins ska föresten vara den sämst på att ta skada. Men nu e dom ifs inte det för på lvl 60 hittar man så himla bra vapen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Paladin är ju tråkiga att spela med . Dom är ju bra men inte överklassade . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 det enda dom gör är att ta liv göra en attack så att man inte kan träffa och göra en förvirrad!!!!!!! :evil: :angry: i hate them Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Jag som precis börjat på en paladin : / Men men . Bara roligt om folk blir ägda : ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 En fråga: finns det inte redan massor sånna här trådar ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Ja, jag håller med att dom är hyffsat bra i pvp, men i pve så suger dom riktigt hårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 på min alt (lvl 9 human warrior) mötte jag en lvl 9 pala jag ägde han fast han healade sig hela tiden och han hade 2-handsvapen och jag hade 1hand+shield Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 hur en karaktär e i lvl 10, eller i lvl 60 är en j*vla skillnad. om du verkligen ska jämföra 2 olika klasser kan du ju skaffa lite kött på benen va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg