Offline Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Jag är lvl 56rogue och har inga som helst problem med paladins förutom 60paladins med galen armor... Divine shield + Heartstone ftw xD *cough* linkeylinkey *cough* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Paladins j*vla sköldar är övermäktiga. Därför hatar ja dem. Krigare ska inte hålla på med magier och healing. dom är ju inga "krigare" dom är ju heliga krigare med en massa heder, dom tycker att distansvapen är för fegisar bland annat, bara att inse att paladins är antingen hatade eller älskade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Dom har en range attack.. dendär execute liknande saken dom kan göra när folk har under 20%.. Och dessutom är deras roll secondary healers i lvl 60 instances :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Asdeh Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Kaktus-killen:Lär dig att spela din klass! Klaga inte på paladin ffs! Att inte låta en pally använda sköl är som att inte låta en shammy använda totems... Offline:Den fick vi för att fiender som mages osv kan fly så lätt annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 ni fattar tydligen noll. jag tycker deras jäkla skölder är FEGA för att de inte KAN TA SKADA. Shamanerna kan åtminstonde ta skada när de använder totem. dom är ju inga "krigare" dom är ju heliga krigare så HELIGA krigare är inte krigare alls? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Orka?!, var en Warlock eller en priest och sparka skitet ur Paladins. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 dom är ju inga "krigare" dom är ju heliga krigare hur översätter du paladin då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 dom är ju inga "krigare" dom är ju heliga krigaremen för f*n. Så, om jag hittar en tomat, och den visar sig vara helig (rätt orginelt) skulle du då säga att den inte var en tomat för att den var helig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 har aldrigt sakpat en tråd som blev så popular..:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timmy Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Kaktus-killen var inte löjlig nu. En class får använda alla sina spells och proffesions. Har man byggt upp en gubbe så ska man få använda sina välförtjänta skills! Däremot kan man ju tycka att det e lite löjligt att de har 2 av den där bubble shielden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 dom gör sig odödliga! åhhhh jobbit! lol tur att jag e ally! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Jobbigt för en druid som mig och döda en paladin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg