Gäst newnameguy Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 (redigerat) Jag har för ett par dagar sedan, fått fram en ruta när jag Installerar och Uninstallerar (gäller vissa spel och program) Det funkar helt enkelt INTE, någon som har en lösning? Jag MÅSTE bara få avinstallera grejer :( Här är länken till bilden http://img57.imageshack.us/my.php?image=fel5lg.jpg Den som gör så att problemet INTE återstår, får 50fm ;) Redigerat 13 Mars 2006 av Potatisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 har du non gång avinstalerat en grej & sedan avbrytit? det står ju att du ska avsluta tidigare installationer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 (redigerat) Jaha... hmmmm... ska kolla en sak! men tack! får se om det funkar, funkar det så får du 50fm ;) Edit... Det var inte där felet satt, så det gick inte :( Redigerat 13 Mars 2006 av Potatisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Testa att installera om skiten, borde funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 gör dom de säger Prata med leverantören. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Oki... tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 (redigerat) Ta bort spelen manuellt. Leta fram filerna till programet och ta bort de. Vill du att filerna inte ska synas på Lägg till/Ta bort program kan du göra så här: 1. Skriv regedit i körfältet. 2. Tryck på Ctrl + F och skriv filens namn och sök. 3. Ta bort värdena och nycklarna som är markerade och tryck få F3. 4. Gör om steg 3 tills det står att det inte finns mer. OBS! Detta kan ta tid! OBS! OBS! BORTAGNING AV SYSTEMFILER, SYSTEMNYCKLAR OCH SYSTEMVÄRDEN KAN MEDFÖRA ALLVARLIGA FEL PÅ DATORN!! Redigerat 14 Mars 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Men jag vill ju installera saker också, men tack ändå... kanske kan försöka lite senare på dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Kan du inte installera program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 om man går in på C:/program/ så är du ju bara att ta bort spelat manuelt, så gör jag när det är nonting som inte vill ta bort sej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Om du inte såg det, så var det precis det JAG skrev. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 mm thats right :cool: , de e ju ganska lätt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.