Fusion Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Ja, vad är det pinsamaste som du har varit med om. Det kan vara på skoltid eller under fritiden, eller vad det nu än är. Jag själv har inte varit med om så pinsama hrejer, som tur är. Men nu vill jag veta vad ni har råkat ut för som är pinsamt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Det är för hemskt för att säga.Och för personligt,så jag säger inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Jag skulle kunna säga det, men det tänker jag inte, här får man inte använda sådana ord. Dessutom skulle ni idiotförklara mig för all framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Ja skulle oxå bli idiotförklarad om ja sa de pinsammaste jag har vart med om... Oxå har jag för mig att det redan finns en sådanhär tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 IFALL den tråden nu finns, så skulle man iallafall inte kunna skriva där, då skulle man säkert få en varning för att man har bumpat =\ * Vad är det ni har råkat ut för? :huh: Jag skulle iallafall inte idiotförklara er.. :rolleyes: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 asså ingen säger ju sin pinsammaste grej... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Låt mig tänka nu. Var väl när man lästa upp något i klassrummet och rösten bröts. Det var något år sen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Målbrottet va?Brottets mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Pinsammmaste säger ni, jag har svårt för att tycka saker är pinsamma. Oftast tycker jag bara själv att dom e riktigt roliga och skrattar åt mig själv. Men, det var nog en gång när jag stod i matkön i skolan. Började dagdrömma lite och fick upp en tjej i huvudet. Det hela blev lite barnförbjudet och hon bad mig att skrika hennes namn.. (allt detta skedde i mina tankar) Tror ni inte att jag gjorde det osså? Skrek hennes namn rakt ut och högt.. Men, det var dock mycket komiskt. Vek mig dubbel i skratt när jag insett vad jag gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Står i matkön och tänker sådana tankar *komiskt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Sådana tankar kan dyka upp i min skalle varfan jag än är. Om det så är en matkö, i bilen, ute i snön eller under ett svårt matteprov.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Sådana tankar kan dyka upp i min skalle varfan jag än är. Om det så är en matkö, i bilen, ute i snön eller under ett svårt matteprov.. Oh Yeah thats some nice thoughts ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.