Guggo Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 varför inte ? Om man nu tycker det är kul och sjunga om hitler så borde man få sjunga om hitler ? Det skadar ingen (direkt) i det långa loppet så kan man kanske säga att någon 15åring hör musiken och så blir han nazist, går ut och misshandlar en jude, och sedan så kommer farbror polisen och vips, så var hans liv förstört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 26 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 varför inte ? Om man nu tycker det är kul och sjunga om hitler så borde man få sjunga om hitler ? Det skadar ingen (direkt) i det långa loppet så kan man kanske säga att någon 15åring hör musiken och så blir han nazist, går ut och misshandlar en jude, och sedan så kommer farbror polisen och vips, så var hans liv förstört. Det kommer alltid finnas nåt sätt att få en hemsida som man kan ha vad som helst i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 jag tycker inte dem är rasistiska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Där står det att Ultima Thule är nationalister, inte rasister. http://www.ultimathule.se/press/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Man kan ju sjunga om vad man vill ändå Zwailon. Man behöver inte publicera det. Man kan ju ha en hemsida för sina låtar. Egentligen, varför skulle man inte få säga vad man vill? För att något tar illa upp? Vem bryr sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 farbrorpolisen bryr sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 3 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 farbrorpolisen bryr sig. Farbror polisen borde ta sig där bak ibland och tänka litegrann. Hur ska dom kunna få tag i dom som sjunger om dom har en privat hemsida för sånt där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Ultima Thule vill bara inte att utläningar ska ändra på vårt land Deras mening är kommer man hit får man ampasa sig till oss vi ska inte ampasa oss till dem när dom kommer till oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 farbrorpolisen bryr sig. om dom har en hemsida så kan de iallafall få tag på deras dator. Allt man gör på nätet går att spåra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 det är inte olagligt att tycka vad man vill tycker jag att tex min kompis är knäpp bryter jag ju inte mot någon lag direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 jag tycker att du är knäpp byter inte mot någon lag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 vadå vi är väll ett fritt land? det är lagligt att tycka vad man vill sen vad man säger det är en annan sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.