1-an Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Hur många har faktist klarat majoras mask??själv har jag bara kommit förbi 3:dje grottan(skit svårt spel!!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Jag har klarat det och fått alla masker :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 14 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 grymt:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Jag har klarat det. Man behöver väll alla masker för att klara spelet? Dom är inte så svåra att få. Utom cuple mask som e mitt favo quest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Jag har klarat det. Om man sammlar ihop alla masker så får man En mask som man bara kan sätta på sig när man är i boss rum. man dödar första bossen med 4/5 slag om man har på sig den. Masken heter Fierce Deity's mask link förvandlas till en längre Link med Vitt hår Vita ögon vita Kläder Och man får ett 2 hands Svärd som vapen man skjuter blåa Blixtar med vapnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 14 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeldahero Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 ja ska försöka få alla masker!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Jag har klarat det. Om man sammlar ihop alla masker så får man En mask som man bara kan sätta på sig när man är i boss rum. man dödar första bossen med 4/5 slag om man har på sig den. Masken heter Fierce Deity's mask link förvandlas till en längre Link med Vitt hår Vita ögon vita Kläder Och man får ett 2 hands Svärd som vapen man skjuter blåa Blixtar med vapnet. Jag kallar den för Vuxen Masken. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Jag har klarat det. Om man sammlar ihop alla masker så får man En mask som man bara kan sätta på sig när man är i boss rum. man dödar första bossen med 4/5 slag om man har på sig den. Masken heter Fierce Deity's mask link förvandlas till en längre Link med Vitt hår Vita ögon vita Kläder Och man får ett 2 hands Svärd som vapen man skjuter blåa Blixtar med vapnet. hehe jo man blir lika lång som "Vuxen Link" i Oot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeldahero Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 (redigerat) sök påwww.zelda.com Redigerat 17 Mars 2006 av zeldahero Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zelda240 Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Det kommer bara blåa blixtar om man har magisk energi! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gonzo8838 Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Har klarat det med dock inte klarat att få alla masker själv, En polare hälpte mig med dom sista. Annars är det ett bra spel, Även om det är lite gammalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg