Dark Link Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Klarade ut det på 4 dagar med alla masker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 (redigerat) har fastnat på skit spelet :angry: spelet det suger :angry: Redigerat 8 Juni 2006 av Angel of Darkness Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 har fastnat på skit spelet :angry: spelet det suger :angry: Det spelet är skoj! Och jag tror inte någon vill höra en dum kommentar som "Skit spelet och spelet det suger" -.-´ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Jag kan vara fierce diety link (Vuxen masken) utanför bossrum! (på n64, funkar ej på GC) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Wow. Verkligen coolt. <_< Det finns typ inget att göra. Allt som händer är att man är mycket bättre en fiender och att man kan krasha spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Jag kan vara fierce diety link (Vuxen masken) utanför bossrum! (på n64, funkar ej på GC) Joo med mitt AR :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoliQ Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 (redigerat) Jag har klarat det. fått alla masker m.m. men jag tycker inte om majora's mask! :blink: tycker att Ocarina of Time är lite roligare och bättre. men de e mitt trycke. ^^ Redigerat 18 Juni 2006 av LoliQ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg