Hoppa till innehåll

Majoras Mask!


1-an
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag har klarat det. Om man sammlar ihop alla masker så får man En mask som man bara kan sätta på sig när man är i boss rum. man dödar första bossen med 4/5 slag om man har på sig den. Masken heter Fierce Deity's mask

link förvandlas till en längre Link med Vitt hår Vita ögon vita Kläder Och man får ett 2 hands Svärd som vapen man skjuter blåa Blixtar med vapnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har klarat det. Om man sammlar ihop alla masker så får man En mask som man bara kan sätta på sig när man är i boss rum. man dödar första bossen med 4/5 slag om man har på sig den. Masken heter Fierce Deity's mask

link förvandlas till en längre Link med Vitt hår Vita ögon vita Kläder Och man får ett 2 hands Svärd som vapen man skjuter blåa Blixtar med vapnet.

 

Jag kallar den för Vuxen Masken. :lol:

post-4986-1142431103_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har klarat det. Om man sammlar ihop alla masker så får man En mask som man bara kan sätta på sig när man är i boss rum. man dödar första bossen med 4/5 slag om man har på sig den. Masken heter Fierce Deity's mask

link förvandlas till en längre Link med Vitt hår Vita ögon vita Kläder Och man får ett 2 hands Svärd som vapen man skjuter blåa Blixtar med vapnet.

 

hehe jo man blir lika lång som "Vuxen Link" i Oot
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...