Gäst Zelda240 Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Spelet äger ju! Man kan dessutom klara Majoras Mask utan "Vuxen Masken"! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 (redigerat) Spelet äger ju! Man kan dessutom klara Majoras Mask utan "Vuxen Masken"! Helt rätt men efter man har varvat de då tycker jag att man ska försöka fixa alla masker :student: Redigerat 24 Mars 2006 av Ragnaros Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Har klarat ut det för ett tag sen, och har alla masker också :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 jag har också klarat det och här alla masker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 jag har alla maskerna men inte alla hjärtan det är bara dom kvar sen har jag klarat spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 jag har alla maskerna men inte alla hjärtan det är bara dom kvar sen har jag klarat spelet Har du Razor Sword eller vad de nu heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 e det det där svärdet man får av fén i ikana placet för den har jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 guldsvärdet är väl ändå bättre än razor sword Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 guld svärdet e bäst fast svärdet som man får av en fe borde inte vara vid c knapparna.Det tycker jag e dåligt... -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Hmm den har jag inte fått <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 vet du hur man får svärdet?Om du inte gör det så kan jag säga hur du får det:så här gör du du ska sticka in till fjärde templet och fånga alla feér där.Ja det var väl allt ne justdet du ska också sticka in i en fé grotta i ikana placet när du har fångat alla feérna så ska du gå in dit så får dunn svärdet.det är ganska irriterande att hitta alla feér. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Jag klarade ut det idag =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg