ChipZ Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 (redigerat) Pannkakor med sylt *mmm* åt säkert 10-12 st men dom e så j*vla små! Redigerat 5 Maj 2006 av Lucas16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sneasel214 Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Vårrullar. Riktigt gött faktiskt. Första gången på 25 år (skolans livslängd) som vi får vårrullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Köttsoppa Urk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Lasagne ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Spytt i pannan(a.k.a Pytt i Pannan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Potatismos och kålpudding :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 I går blev det en maträtt till lunch. Kommer dock inte i håg vad den hetter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Igår fick vi lasagne. Ganska gott. Sen var det något vegetariskt som jag inte orkade kolla vad det var, soppa och fil. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Spytt i pannan(a.k.a Pytt i Pannan) HAAHAHAHAHAHAHAHAHA LMAO LMAO ROFLOL LMFAO!!!!! :D :D :D nog det roligaste jag hört. i fredags åt jag broskburgare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Speghetti med köttfärsås Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
amadeusnr1 Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 äcklig pasta med bacon. Men eftersom jag är man följer jag tallriksmodellen, en hel tallrik sallad och 4 glas mjölk. piråg... :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 chiken kebab med pasta och någon tomatsås Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.