Gäst Sandkaka Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Micro pizza. Hade håltimme så jag stack hem och käkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 kyckling sallad :unsure: svin kall och äcklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Nu lär den här tråden dö? Då sommarlovet börjar i dag för nästan alla. I dag får vi ingen mat i skolan eftersom vi bara har en tråkig avslutning. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Fiskpanetter med potatis och kall sås Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Vi fick en väldigt smaskig rätt som innehöll spagetti och köttfärssås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Potatisburgare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 inget sommarlovet börjar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 I torsdags innan sommarlovet började så fick vi korv provensall. Med makaroner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 På avslutningsdagen fick vi en ros med ett kort på hos själva med en liten text där det typ stod lycka till i framtiden. Rosen var sista måltiden i 6:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Haha, åt du upp den, Emil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 jag skojja mitt sommarlov börjar på onsdag. jag åt pannkaka idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Tog med mig två mackor med jordnöts-smör... Annars hade vi tomatsoppa med spaghetti, desgusting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.