spy Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 (redigerat) Är det någon som längtar till sommar låvet själv längtar jag jätte mycket :cool: Satte en lite mer rättstavad topic. =) / Mellanmjölk Redigerat 26 Mars 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Ja det är klart att man längtar. *Sommarlovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 en del.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Just nu längtar jag ganska mycket. Är trött på all snö. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Jag håller med Salzalada, snön har blivit jobbig! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Sommarlovet* Ja varför inte men påsklovet ligger ju också bra till... Men varför undrar du det, det är väl en nästintill självklar fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Ja de e klart man gör.... Men det är bättre å skapa en omröstning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Fyller år då så ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 klart att man längtar det är så tråkigt ibland med skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Konstig tråd klart man länktar till sommarlovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Klart man längtar te sommarlovet... Jag ska härja omkring som tusan då :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Ja jag längtar man kan spela fotboll utomhus, varmt, ingen skola m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.