kirk Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 har ni klarat han?? det har jag.. vi va 40 st i lv 60 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Wow man brukar vara de och hur lång tid tog de? man brukar räkna hur många % av liven innan sonsen kommer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 (redigerat) Vem är Ragnaros? En boss eller? Skicka gärna en bild om det finns! Redigerat 8 Mars 2007 av Elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 här e ''ragnar'' å jo han e en boss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 vart finns onyxia och ragnaros? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 vart finns onyxia och ragnaros? :blink: Båda finns i olika instances. Molten Core där Ragnaros finns ligger i Burning Steppes och Onyxias Lair där Onyxia finns ligger i Dustwallow Marsh. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Oj, han måste vara stark. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 nää min brorsa har dödat honnom typ fem gånger ensam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 nää min brorsa har dödat honnom typ fem gånger ensam Okej Om han har tagit honom ensam fem gånger så tror jag nog att han skulle vara världskänd på Wow och ha så J#vla mycket liv och armor så man kan gråta blod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 jamen på en annan server såklart och han e level 105 på gratis versionen av wow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 jamen på en annan server såklart och han e level 105 på gratis versionen av wow .....säkert, kan du inte komma på bättre lögner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 (redigerat) jamen på en annan server såklart och han e level 105 på gratis versionen av wow Ingen lögn... det finns ju illegala "private-servers" där till exempel Rogues kan bära tvåhandsvapen, och där man skadar över en miljon på ett närstridsslag. :-/ Redigerat 15 Mars 2006 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg