Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 (redigerat) Här skulle ni kunna berätta om era härligaste konsertminnen, om ni nu har några. Själv har jag inte varit på någon konsert än, men på fredag blir det in flames så jag skriver då. Lägg gärna upp bilder. Redigerat 15 Mars 2006 av brunhilde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 (redigerat) hehe.... Har bara vart på två konsärer en med Brandst City Släckers(De va rätt gött länge senn kan ja säga er) å en i Måndags med Riot Act och två till... Bara "lokala" band på den i måndags... Redigerat 15 Mars 2006 av suppermario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Har vart på Pain of Salvation konsert flera ggr, riktigt ös men också himelskt vackert. Kanske inte så många som vet vilka de är men Escaflowne vet iaf ^^ Bilden blev lite suddig men det är inte lätt i folkhavet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Ska på In Flames imorrn =) Lär bli ett minne det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 (redigerat) Hur mycket kostade In Flames biljetten ? Redigerat 16 Mars 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Har aldrig varit på en konsert ens :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Hur mycket kostade In Flames biljetten ? 349:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Franz Ferdinand, Arenan/Fryshuset, Stockholm. Det kokade verkligen där inne, j*vla bastu. Men så fort FF kom in på scen var det värt allt besvär :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Franz Ferdinand, Arenan/Fryshuset, Stockholm. Det kokade verkligen där inne, j*vla bastu. Men så fort FF kom in på scen var det värt allt besvär :) =) In flames ska spela imorrn i arenan/fryshuset. Då vet jag att det inte är så kallt där som det låter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Franz Ferdinand, Arenan/Fryshuset, Stockholm. Det kokade verkligen där inne, j*vla bastu. Men så fort FF kom in på scen var det värt allt besvär :) Står du längst fram kommer du utan tvekan bli jävligt svettig, och mosad i princip. Det är typ livsfarligt. Var tvungen att typ hålla i bruden jag var där med annars skulle hon blivit nertrampad :S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Liberator (Lund), The Blues Brothers (Stockholm Jazzfestival), Bobby McFerrin (Stockholm). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Kan inte bestämma mig så jag skriver nåra av alla dom som jag vart på ;) Slipknot / Slayer i Scandinavium 13:e Oktober 2004 Dark Tranquillity / Kreator på Kåren 3:e Mars 2005 Rammstein på Metaltown 30:e Juli 2005 KoRn i Lisebergshallen 16:e September 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.