Oddset Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 (redigerat) Räknas det som en sport för er? Själv tycker jag det. Lite i alla fall. Redigerat 16 Mars 2006 av Sv3A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Jo, det räknas, för mig iallafall. Eftersom det finns ju tävlingar om vem som t.ex får den störta fisken och så. Men för mig räknas det iallafall. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 de e klart att de e en sport! Jag menar, "Sportfiskarna" då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 de e klart att de e en sport! Jag menar, "Sportfiskarna" då? Du menar de som fångar en fisk och kastar tillbaka den igen? "jättekul" Visst är det en sport om man fiskar valar,hajar och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jo, det räknas, för mig iallafall. Eftersom det finns ju tävlingar om vem som t.ex får den störta fisken och så. Men för mig räknas det iallafall. :) Jag måste faktiskt hålla mer Fusions kommentar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DynamitPer Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Tycker det är en sport med fiske. Samtidigt som det är en avkoppling när man stiiter och väntar på den stora rödingen/öringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Om man fiskar med dyra spön å me fluga, ja då kallar i alla fall jag det för sportfiske :) Men om man bara sitter me en drev.. d e bara fritidsfiske :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Sportfiske räknas som en sport tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Sportfiske tycker jag är lite sport Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Det räknas som en sport tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 sportfiske e en sport men att meta å stå å kasta i hamnen e ingen sport (man måste ju tävla) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.