Dream Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 mina kompisar snacka om att de döljer sina Ip adresser och sånt! vad menas med det? jag vill inte fråga det till de,eftersom de säga nog att jag är dum att inte vet nåt om det. Kan någon vara vänligt och förklara vad händer om man gör det? varför ska man göra det?Och hur gör man det? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Dem döljer IP-Adressen säkert för att dem ska hålla på med saker som dem inte borde få göra. ;) Sen vet jag inte vad som händer ifall man gör det och hur man gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Det är väl nån IP-blocker som går att hitta på Google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 peer guardian tror jag gör så man inte kan se ip.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Det är vad jag vet väldigt svårt att dölja sin ip. Detta eftersom att servern du ansluter till måste veta vem du är för att skicka information till dig. Man kan ju gömma sig bakom en proxy eller två men proxyn loggar oftast vilka som ansluter så din ip går ändå att få tag i. Jag är inte så insatt i det här men jag tror det funkar ungefär så här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 17 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 vad har man det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 man döljer liksom sitt ip för att inte låta andra komma och kolla i din dator, och banna din ip på spel o sånt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 men det är ju bra eftersom jag inte vill får trjonska hästen och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Trojan hästar kan komma in utan att veta din IP. dom kan komma in i stort sett hursomhelst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 jamen vaför döljar man det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 genom ett ip nummer kan någon ta reda på vem du är osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 ahh det vill jag ju inte så måste jag döljar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.