Gäst Elite Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Jag behöver ett bra namn till en orc, warlock. Är lite desperat, så skriv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 (redigerat) Svengöran :D he he! Redigerat 16 Mars 2006 av knölföda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Roligt, seriösa namn, tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 (redigerat) Svengöran :D he he! :D lol knölföda!!!! Men tänk på något engelskt ord, sedan avslutar du ordet från mitten med några konstiga bokstäver. Jag har t.ex. en Warrior som heter Wenzor, då tänkte jag på ordet "went". Eller så kan du ha något skjönlirarnamn som "Thehatmaker". Tänk oseriöst men islutet ska du tänka på ett coolt sätt så att du får det där drömnamnet. Redigerat 16 Mars 2006 av Hajen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Jag kommer inte på något.. (har aldrig haft kunskap när det gäller namn) Kan du inte ge något bra namn, Hajen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 (redigerat) okej. men ibland när jag också har hjärnstopp så brukar jag gå omring i huset och kolla på olika saker som det står saker på. och sedan sätta ihop namn med hjälp av det. T.ex. du kan kolla på flingpaket i köket eller brödmärkena. Du kan kolla på dina spelfodral och sätta ihop ord med det. Redigerat 16 Mars 2006 av Hajen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mephesto Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Grinchen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 (redigerat) [EDIT] Kom gärna med fler förslag! Redigerat 16 Mars 2006 av PontarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Det var så lite så :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 (redigerat) Jag behöver ett bra namn till en orc, warlock. Är lite desperat, så skriv! Du kan få låna Zagroth!(min Orc Warlock :>) [EDIT]: Märkte just att du redan döpt gubben ^^ Redigerat 16 Mars 2006 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Snake, om jag får så lånar jag gärna Zagroth! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jag behöver ett bra namn till en orc, warlock. Är lite desperat, så skriv! Rhogin? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg