Hoppa till innehåll

Playstation 3


Gäst virrs
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

min farfar jobbar i spelföretag i japan han kan hemliga info som inte får vissas så jag tror jag vet bättre så hör upp alla 2006 så kommer den till europa inovember

 

hahaha hemliga info hahaha yeah right. 100 % bullshit! du får gärna åka till japan och köpa ett PS3 i november det e helt ok med mig. men i svergie kommer det iaf inte finnas ett spår av PS3 fören i våren 2007. De e ni som kommer gråta när ni inte hittar det på hyllorna i vinter. :bah:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dumma lilla unge min farfar tar med sig den hem lagom till jul men äligt talat släpps det mycket tidigare i japan än i europa.

alla som lyssna på nån dum 100% falsk lögn om att det inte kommer till europa är nån dum och kanske lite hat mot ps!

 

Men visst sverige är lite sen med nya saker så kanske det kommer 2007 men I JAPAN LANSERAS DET 2006!!!!!

 

JIPPI!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst virrs

Men varför går alla tidningar och Spelforum ut med falska lögneer om att det ska komma till sverige under hösten/vinter 2006?!?!?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*suck* jag ger upp. ja ja ha falska förhoppningar ni. det e erat liv. i super play står det 2007. på playstations officiella hemsida står det 2007. på playstations hemsida står det 2007 så jag har precis lika mycket fakta mot att det kommer 2006 till sverige. bara kolla min länk så ser du själv. :bah:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...