Gäst virrs Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Gta 1 Gta 2 Gta 3 Gta Vc Gta Sa det e de dem som finns ni som frågar om Gta 4 är San andreas lr VC så är det inte. Det finns inget som heter Gta 4 än så länge.. Irriterar mig åp dt hela tiden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 men för fasiken.. GTA VC är ju det fjärde GTA spelet.. inte sant? jo. och då gör ju det till GTA 4.. för det är de fjärde GTA spelet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Nej Vice city och San Andreas är bara två expansioner på GTA 3! ;) :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Okej, Du har rätt med att det är det Fjärde GTA:t men bara för att det är det fjärde heter det ju inte GTA 4 utan GTA Vc Men Expations pack kan man ju ite direkt kalla dt.. men det e ju dt på ett ungefär^^ MEN så att ni vet.. jag irriterade mig lite på att alla sa att GTA VC är Gta 4 men så är dt itne... Gta Vc är Gta VC och där med basta^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Du glömde GTA: London. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 den finns inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Joo GTA London är ett expansion till GTA 1. hr är listan: GTA 1 GTA London GTA 2 GTA 3 GTA Vice city GTA San Andreas GTA Liberty City Stories Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Ajsute.. Gta 1 Gta: london Gta 2 Gta 3 Gta: vc Gta: sa Gta: lcs Så nöjda nu hehe:P.. men det finns ju fler.. du har ju te Gba och sånnt me^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Jag skrev ju nyss det! det finns GTA Advance med,.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Jag skrev ju nyss det! det finns GTA Advance med,.... Maha. dt skrev du inte^^ :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 (redigerat) :P Men asså: GTA: 1 GTA: London GTA: 2 GTA: Advance GTA: 3 GTA: Vice City GTA: Sanandreas GTA: Liberty City Stories pjooo! Redigerat 19 Mars 2006 av Seler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 ja nu kanske.. men kolla där uppe! """""""""""" Joo GTA London är ett expansion till GTA 1. hr är listan: GTA 1 GTA London GTA 2 GTA 3 GTA Vice city GTA San Andreas GTA Liberty City Stories """""""""""""""""" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg