Game Over Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Cyklar nån enhjuling? I såfall hur långt kan ni cykla? Kan ni några trick? Själv kan jag cykla ca 300 m och hoppa med enhjulingen 50 gånger utan uppehåll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Har testat när jag var mindre när jag var mindre men det gick dock inte så bra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Inte direkt något intresse att bara åka runt på ett hjul, men jag kan åka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Nej jag har aldrig cyklat på en sådan någon gång under hela mitt liv. Men det ser ju underhållande ut men jag nöjer mig med cyklar med två hjul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 med ett hjul???! lol det är bara töntar som gör sånt från stenåldern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Eh? Vad är stenålders med det? Och vad är töntigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Undrar jag med. Hm.. Gick på cirkus förut. Jonglerade en massa och prövade väl enhjuling då och då... gick visserligen inte så bra :P Kom kanske 3-6 meter och ramlade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Jag har provat att sitta på en, men aldrig att åka. Är lite rädd för smärta... xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Det gör inte ont att ramla. Det är kul när man väl klarar att åka långe sträckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Har aldrig suttit på en enhjuling skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 (redigerat) Kan cykla hur långt jag vill kan hoppa upp för 2 lastpallar och droppa ner för 6 med ett hjul???! lol det är bara töntar som gör sånt från stenåldern j*vlar va tuff du var där det är ju inte alls nördigt att kör Cs då ? (sarkasm) Redigerat 24 Mars 2006 av CiR3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Har testat några gånger hos en kompis men istället för framgång så blev det bakgång. LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.