Dretskit Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag har testat det någon gång och det var ganska svårt och inte så värst roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Jag har också testat en gång jag ramlade direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jag har aldrig brovat att cykla på enhjuling. Är det roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
best_friends_forever Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Jag har nyss börjat, och håller på att lära mig. Jag är inte så bra ännu, men det kommer nog snart. Jag kan cykla cirka 5 m bara. Hoppa kan jag inte ännu, men till er som vill börja med detta så tycker jag att ni ska göra det genast. Enhjulingar är i och för sig ganska dyra, men jag lovar att man aldrig kommer att tröttna på det, och man får väldigt mycket uppmärksamhet av alla människor som går förbi en, tro mig! En riktig upplevelse, så till alla där hemma: Börja cykla enhjuling! Det var allt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Har inte testat och ska nog inte göra det... Risk att jag aldrig kan logga in här mer då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte93 Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Jag cyklar enhjuling. Det är kul. Jag har lyckats lära mig på 3 dagar. Men med blåmärken av att jag har suttit på enhjulingen (jag har inte direkt någon skön sadel) och i knävecket av när jag svänger tror jag. men ska vila någon dag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.