Oddset Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 (redigerat) Rubriken säger ganska mycket. Några tjejer i min klass fick vår sve/eng/tyska lärare att gråta. Redigerat 19 Mars 2006 av Sv3A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Japp, redan i femman fick vi hemkunskapsläraren att gråta genom att lägga päron i mjölken och annat festligt. Vi ägde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Nej jag har aldrig sätt någon lärare/fröken gråta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Vi några i klassen var så stökiga att våran vikarie börja gråta.. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Nja.. men vi var väldigt nära tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Nej, bara fått dom arga. De är tydligen väldligt starka mentalt. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Ja, det hände en gång, tror att det var i feman eller så var det sexan...men jag tror inte att jag var inblandad i det ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 förra året i 8:an fick min kompis vår bildlärare att gråta bara för att han kallade henne kärring och andra grövre ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 :medieval: jag har skickat en lärare till akuten...hon var allergisk mot mitt hår....lite hårspray i bara..då lipa hon redigt....det sved nog i ögonen=P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Nej men min kompis berättade att en i hans klass hade fått en lärare att gråta genom att säga att hon är så ful att hon borde få sparken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 min klass är crazy kommer inte ihåg när läraren grät men någon gång måste det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Jo, vissa lärare har börjat grina. Men de var mesar allihop :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.