Rullis Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Vilka gillar South Park? Jag gillar dem J**ligt mycket!!! Det är grymt när Kenny dör helatiden. Och jag såg en lång-film med South Park.Den var skitgrym. Det bästa var när dem kriga i Filmen?? Min favorit gubbe är Chef! Vilken är di favorit gubbe i South Park om du gillar dem?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Gillar SP. Det är kul. Filmen Bigger, Longer and Uncut är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Gillar SP den e kul min favorit gubbe e Cartman :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jag tycker SP är bra. Jag tycker att det är kul när Kenny dör hela tiden jag också. Har ni sett South park the movie. T&P låten är bara för bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Min favorit är nog Tweek. Han är skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Det var nog den South Park The Movie jag såg på kanal 2.Den var skit grym.Och låten var bra.men krigaet var bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 (redigerat) sorry...råka klicka 2 ggr. Redigerat 31 Januari 2004 av Silver Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 filmen är grym.. :P men programmet när cartman är på bantningsläger är bäst! :) ________________________________________ Om Barbie är så populär, hur kommer det sig att man måste köpa hennes vänner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 South Park är skitbra! :P Cartman är grym! - "I'm going home" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Nej han säger ''screw you guys i'm going home'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Stan är ju bäst med: "Dude, this is pretty fucked up right here." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 south park e väll sådär,the simpsons e bättre! :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.