SlimShady Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Orka hårdrock. Det är bara sk*t och det passar inte heller i melodifestivals- temat. Punkt slut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 (redigerat) Skulle dom spela mer hårdrock kanske melodifestivalen skulle va nått att kolla på Redigerat 20 Mars 2006 av Quazar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 (redigerat) Skulle dom spela mer hårdrock kanske melodifestivalen skulle va nått att kolla på Nu får vi Heja på Finlands vinnare Lordi.DOm har banne mig världens finaste Schenkläder och sjunger den bästa Slagern genom alla tider MEN SE PÅ DOM BARA!! klicka här <--- Goodluck i Finalen Lordi! Redigerat 21 Mars 2006 av Ragnaros Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 22 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Skulle dom spela mer hårdrock kanske melodifestivalen skulle va nått att kolla på japps...vi ändrar trådens namn till rösta på Lordi....vad alla skulle bli chokade..mhoahaha... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Haha men Finland kan ju inte rösta på Lordi i Eurovision songcontest vilka ska då göra de? Sverige ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Skulle dom spela mer hårdrock kanske melodifestivalen skulle va nått att kolla på De ser nästan ut som gruppen Gwar fast Gwar ser mycket coolare ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Skulle dom spela mer hårdrock kanske melodifestivalen skulle va nått att kolla på Hmm jag har sett GWAR på ett Viva La Bam Avsnit,det ser mer ut som Gwar har någon slags Riddarrustningar på sig och Lordi ska föreställa äckel bäckle monster. Men det är kul att ett sånt band har tagit sig till final i Melodifestivalen ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 varför ska jag röst på dem? rösta på dem själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Hårdrock är bra, men tänk på att det är shlager festival.. Och hårdrock är inte shlager..? Tycker inte jag iaf men poodles var ganska bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Ämne inaktivt, och §1.11. Tråd låst. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg