Hoppa till innehåll

Slagsmål

lundquist

Rekommendera inlägg

Nja, inte så många, fast ibland kommer det några killar från en annan skola och vill bråka. Men först går de till vår bamba och snyltar. En gång så blev en kille i min skola nerslagen med en planka av de killarna. Då kom farbror polisen och farbror journalisten

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 81
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Sandkaka

Var slagsmål på valborgsmässo afton utanför skolan. En kille fick en yxa i ryggen.

Detta var dock inte under skoltid, men ändå.

Under skoltid: Lite ibland. Fick till exempel en penna i ögat så att det började (!) blöda i ögat. Hela undre sidan av ögonvitan var röd. Efter ett besök hos en ögonläkare fick jag bekräftat att det skulle försvinna, men om pennan skulle gått 1-2 mm längre in skulle jag ha kunnat bli blind. :-/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har bara hänt en gång, när jag gick i sjuan blev en nia sur på min kompis (gick i paralellklass med mig) men "sjuan" spöade "nian" och nian ville inte att folk ville veta att han hade fått en blåtira av en sjua så han sa till alla att han hade drämt till sig själv :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är det mycket slagsmål på er skola ?

på min skola är det faktiskt inte så jätte mycket, men lite är det, för nårra dagar sen så blev en kille brutalt misshandlad pga en snöboll som träffat fel.

och för nårra månader sen var det även riktigt nära att det utbröt knivslagsmål om en tjej. ^^. men inte så mkt anrs.

jag brukar slå min "kompis" men han e lite konstig han kanske går bredvid mig slår mig i magen springer allt vad han kan jag kommer ikapp han så slår jag ner han... :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Senaste "bråket" var för några veckor sen då var det en kille i 6an och en kille i 5an som bråkade det slutade med att femman fick ett e jack i panna och sprang iväg (oj va de rann blod) annars har vi våra små softairgun krig och skojbråken

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...