Guggo Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Nja, inte så många, fast ibland kommer det några killar från en annan skola och vill bråka. Men först går de till vår bamba och snyltar. En gång så blev en kille i min skola nerslagen med en planka av de killarna. Då kom farbror polisen och farbror journalisten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 I min skola brukar det inte förekomma några slagsmål. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 nää inte vad jag vet, men det kan hända lite småbråk ibland. plus dom äldre (8an till 9an) brukar slå dom mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Var slagsmål på valborgsmässo afton utanför skolan. En kille fick en yxa i ryggen. Detta var dock inte under skoltid, men ändå. Under skoltid: Lite ibland. Fick till exempel en penna i ögat så att det började (!) blöda i ögat. Hela undre sidan av ögonvitan var röd. Efter ett besök hos en ögonläkare fick jag bekräftat att det skulle försvinna, men om pennan skulle gått 1-2 mm längre in skulle jag ha kunnat bli blind. :-/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Inte ofta stora bråk på min skola... Oftast är det skojbråk som leder till äkta bråk ^,^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 bråk...när det blir bråk på våran skola slutar det med att snuten kommer har hänt ett par gångar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 en slagsmål kanshe i veckan :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 har bara hänt en gång, när jag gick i sjuan blev en nia sur på min kompis (gick i paralellklass med mig) men "sjuan" spöade "nian" och nian ville inte att folk ville veta att han hade fått en blåtira av en sjua så han sa till alla att han hade drämt till sig själv :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 är det mycket slagsmål på er skola ? på min skola är det faktiskt inte så jätte mycket, men lite är det, för nårra dagar sen så blev en kille brutalt misshandlad pga en snöboll som träffat fel. och för nårra månader sen var det även riktigt nära att det utbröt knivslagsmål om en tjej. ^^. men inte så mkt anrs. jag brukar slå min "kompis" men han e lite konstig han kanske går bredvid mig slår mig i magen springer allt vad han kan jag kommer ikapp han så slår jag ner han... :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Det är jätte-mycket bråk på min skola, mest orsakat av utlänningar, det finns över 30 olika nationaliteter på min skola ! :P Usch ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Senaste "bråket" var för några veckor sen då var det en kille i 6an och en kille i 5an som bråkade det slutade med att femman fick ett e jack i panna och sprang iväg (oj va de rann blod) annars har vi våra små softairgun krig och skojbråken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Händer sällan att det blir allvarliga bråk,men små street fighter blir det nästan dagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.