💬
Logga in
Fuska.se

Slagsmål

81 svar · startad

Trådstartare #1

är det mycket slagsmål på er skola ?

på min skola är det faktiskt inte så jätte mycket, men lite är det, för nårra dagar sen så blev en kille brutalt misshandlad pga en snöboll som träffat fel.

och för nårra månader sen var det även riktigt nära att det utbröt knivslagsmål om en tjej. ^^. men inte så mkt anrs.

Eftersom att vi ( niorna ) har erövrat skolan så har vi tagit kontrollen och tillåter inte att några slagsmål bryter ut. Låter nästan lite moget...

var dag....

Trådstartare #4

okej, duktigt du vise outside_enemy(a)

fast seler ? men tanke på att du är 10 år är era slagsmål inte så "allvarliga" kanske ?

Yes indeed

19 Mar 2006
Moderator Moderator

Ja, varje dag. Det går ca 3000 elever på mitt gymnasium, så det är inte konstigt.

Vi hade haft det rätt lugnt innan men dom senaste två veckorna har det inte varit en dag utan slagsmål

Inte direkt slagsmål men lite småbråk kanske.

jag har i alla fall inte sett något slagsmål dem här veckorna

haha, vi har aldrig slagsmål i min skola^^ vi är så överdrivet många me:D.. 30 st:_D

Bambi

Jadå, men mest skojbråk.. Ibland är det väl något mer eller mindre seriöst slagsmål

ibland för nån dag sen var det några pucko ungar som gick i 6an som j*vlades med all och alla det vill säga mig också en klappa till mig och då slog jag dubbelt så hårt tillbaka ni ska bara veta hur j*vla förbannad han blev ps:jag går i 5an

20 Mar 2006

Heh, jag är boll rädd... Dvs lika rädd för snabba slag. Men annars gillar jag olika strids tekniker... Det är som en lek i min skola. Typ, jag brukar gå med 5 andra. Vi är inte särskilt starka/populära. Men om ngn muckar, då kör man Double-Dash stilen ( Låter som mario, eh? ) Faen, så jäkla kul att bomba på andra.

:)

om dom slås på skolan där jag går så är det på blodigt allvar(ligisterna och invandrarna). men sen finns det folk som bara små slåss utan knytnävar och sånt.

Slagsmål säger du...Jo samma som mu1991 om några bråkar i mer än 10 sek så är det på blodigt allvar. Oftast alltså, Jag såg till och med blod på backen vid skolan när jag skulle gå hem idag... undrar vilka "hjältar" som duellerat där.

Inte såvitt jag vet.

21 Mar 2006

Vi har lite slagsmål allvarliga och inte så allvarliga.

Senast ändrad:

Vi har inte så mycket slagsmål mest Skojbråk brukar kasta ner varrandra i snön jätte roligt ^^ :D

Finns väl alltid lite kärlekshat mellan oss män imellan. Att slå lite på armen, för att sen få sig en tillbaks. Men detta är väl inte direkt vad man kallar slagsmål, snarare kärlek.

Men riktiga slagsmål är rätt ovanligt. Händer väl, men knappast dagligen.

Sällan slagsmål på våran skola, dock många som "skojbråkar" skulle jag tippa på.

Men visst, ibland kan det ju förekomma riktiga fighter.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in