Andersffs Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 (redigerat) Microsoft gör inte datorer dom gör bara Operativsystem! Sedan, det är inte onödiga inlägg!! Det är allmänbildning!! Ps. Fast nu bröt jag mot en regel, Dubbel ämne =P Redigerat 18 Mars 2006 av Andersffs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Inget dubbelinlägg Men varför startar du den här tråden ? du riskerar att bli avstängd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Nu var detta en fråga om "Hur många datorer dom gjort!?" Fast det stod i andra tråden. Dom får väll stänga av mig! Dom får till och med IP Banna mig, för jag vet hur man ändrar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Ohh.. det är visst en cooling som vi handskas med, lol... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Nu var detta en fråga om "Hur många datorer dom gjort!?" Fast det stod i andra tråden. Dom får väll stänga av mig! Dom får till och med IP Banna mig, för jag vet hur man ändrar! Brukar man inte få nytt IP varje dag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 §1.8 + §1.11. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg