YumiChaan Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Konsoll: Gamecube Färg: Grå? Minnes kort: 1 Kontroller: Två stycken(en helt ny*sönder*) Zelda Ocraina of time Limited edition*ihop med WM* Funkar inte på min tv >.<' Zelda The wind waker Zelda Twilight Princess SSX - Tricky Super - Mario sunshine The Simpsons - Hit and Run Super Monkey ball Super Smash melee Helt ärligt..jag spelar inte så mycket Zelda..*iallfall inte på Gc* Varvat: 0 Knappt klarat nåt på nogon av dem >__> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sonic123 Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 jag har minst tjugo spel på mitt gamecube b.l.a.star wars :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Sonic Mega Edition Spiderman 2 Animal Crossing Sagan Om Konungens Återkomst Zelda Collector Edition Star Wars Rogue Leader Super Smash Bros: Melee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Super Smash Bros Melee och Mario Kart:Double Dash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Sonic Heroes, Sonic Adventure DX & The Legend of Zelda - Twilight Princess. ;] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CounterStrike Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 hmm inga :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 (redigerat) Konsoll: Svart gamecube Minneskort:3 Kontroller: 2 Need For Speed:Most Wanted Zelda:collector´s edition Super Smash Bros Melee Mario Kart: Double Dash Animal Crossing Pokemon Coloseum The Urbz: Sims in City The Sims 2 GameBoy Player- grejs så man kan spela gb spel på gc SuperMario Sunshine Sonic Mega Edition kanske glömt nån... Skulle vilja ha nåra narutospel :/ Redigerat 25 Juli 2007 av Koneko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Har cirka 40 stycken, skriver bara dem som jag spelar. ^^ Resident Evil Remake (10/10) Metroid Prime (10/10) Metal Gear Solid The Twin Snakes (10/10) Metroid Prime 2 Echoes (9/10) The Legend of Zelda The WindWaker (9/10) The Legend Of Zelda Collectors Edition (omöjligt att sätta betyg på eftersom att det är en samling) The Legend of Zelda 4 Swords Adventures (4/10 single player, 7/10 multiplayer) Sonic Mega Collection (omöjligt att sätta betyg på eftersom att det är en samling, men det enda Sonicspelet till GC som är värt pengarna) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Kan du sluta säga att alla har många spel man är inte bra för det du är så jobbig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Kan du sluta säga att alla har många spel man är inte bra för det du är så jobbig!Vafan snackar du om? >_>Jag tycker att DU är jobbigare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Konsoll: Gamecube Färg: Blå Minnes kort: Ett Kontroller: Två Spel ZTWW Metroid Prime 2 1080 Avalance Super Mario 5 Mario Kart:Double Dash Urban Soccer ZOOT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Konsoll: Gamecube Färg: Lila Minnes kort: Två Kontroller: En Spel The Legend Of Zelda: Wind Waker The Legend Of Zelda: Collector's Edition Pokemon Colisseum Blood Omen 2 Beyond Good & Evil Metroid Prime Star Wars Bounty Hunter Dragon Ball Z Budokai Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg