YumiChaan Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Skrivet 16 Juni 2007 Konsoll: Gamecube Färg: Grå? Minnes kort: 1 Kontroller: Två stycken(en helt ny*sönder*) Zelda Ocraina of time Limited edition*ihop med WM* Funkar inte på min tv >.<' Zelda The wind waker Zelda Twilight Princess SSX - Tricky Super - Mario sunshine The Simpsons - Hit and Run Super Monkey ball Super Smash melee Helt ärligt..jag spelar inte så mycket Zelda..*iallfall inte på Gc* Varvat: 0 Knappt klarat nåt på nogon av dem >__>
Gäst sonic123 Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Skrivet 23 Juni 2007 jag har minst tjugo spel på mitt gamecube b.l.a.star wars :medieval:
Gäst svenomar Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Skrivet 29 Juni 2007 Sonic Mega Edition Spiderman 2 Animal Crossing Sagan Om Konungens Återkomst Zelda Collector Edition Star Wars Rogue Leader Super Smash Bros: Melee
Zhark Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Skrivet 29 Juni 2007 Super Smash Bros Melee och Mario Kart:Double Dash
Gäst Elite Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Skrivet 1 Juli 2007 Sonic Heroes, Sonic Adventure DX & The Legend of Zelda - Twilight Princess. ;]
Koneko Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Skrivet 25 Juli 2007 (redigerat) Konsoll: Svart gamecube Minneskort:3 Kontroller: 2 Need For Speed:Most Wanted Zelda:collector´s edition Super Smash Bros Melee Mario Kart: Double Dash Animal Crossing Pokemon Coloseum The Urbz: Sims in City The Sims 2 GameBoy Player- grejs så man kan spela gb spel på gc SuperMario Sunshine Sonic Mega Edition kanske glömt nån... Skulle vilja ha nåra narutospel :/ Redigerat 25 Juli 2007 av Koneko
Gäst Kabby Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Skrivet 30 Juli 2007 Har cirka 40 stycken, skriver bara dem som jag spelar. ^^ Resident Evil Remake (10/10) Metroid Prime (10/10) Metal Gear Solid The Twin Snakes (10/10) Metroid Prime 2 Echoes (9/10) The Legend of Zelda The WindWaker (9/10) The Legend Of Zelda Collectors Edition (omöjligt att sätta betyg på eftersom att det är en samling) The Legend of Zelda 4 Swords Adventures (4/10 single player, 7/10 multiplayer) Sonic Mega Collection (omöjligt att sätta betyg på eftersom att det är en samling, men det enda Sonicspelet till GC som är värt pengarna)
HaSsE93 Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 Kan du sluta säga att alla har många spel man är inte bra för det du är så jobbig!
Gäst Kabby Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 Kan du sluta säga att alla har många spel man är inte bra för det du är så jobbig!Vafan snackar du om? >_>Jag tycker att DU är jobbigare.
Lynott Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Skrivet 9 Augusti 2007 Konsoll: Gamecube Färg: Blå Minnes kort: Ett Kontroller: Två Spel ZTWW Metroid Prime 2 1080 Avalance Super Mario 5 Mario Kart:Double Dash Urban Soccer ZOOT
Veilor Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Skrivet 11 Augusti 2007 Konsoll: Gamecube Färg: Lila Minnes kort: Två Kontroller: En Spel The Legend Of Zelda: Wind Waker The Legend Of Zelda: Collector's Edition Pokemon Colisseum Blood Omen 2 Beyond Good & Evil Metroid Prime Star Wars Bounty Hunter Dragon Ball Z Budokai
Rekommendera inlägg