Zvamp_master Skrivet 12 April 2005 Rapport Skrivet 12 April 2005 Spel: super Mario sunshine super smash bros melee star fox star wars jedi outcast II James bond: night fire The legend of Zelda: the wind waker Pokémon: colluseum ( och channel) Spider-man2 Sonic heroes Sonic advence battle 2 Kirby air ride Konsole: Game cube färg: lila minnes kort: 4 st... (2st 295 2st 59 och solt ett 59) kontroller: 3 st (1 lila, 1 svart och en bär-bar) övrigt: har inget övrigt!
Xade Skrivet 13 April 2005 Rapport Skrivet 13 April 2005 Nu har jag: Super Mario Sunshine Mario Kart: Double Dash!! Mario Golf: Toadstool Tour Mario Power Tennis Mario Party 4 Mario Party 5 Mario Party 6 Luigis Mansion Wario World Super Smash Bros Meele F-Zero GX Soul Calibur II Metroid Prime Metroid Prime 2: Echoes The Legend of Zelda: The Wind Waker The Legend of Zelda: Collectors Edition The Legend of Zelda: Four Swords Adventures Resident Evil Resident Evil 2 Resident Evil 3: Nemesis Resident Evil 4 Resident Evil Code: Veronica X Resident Evil Zero Medal of Honor: Frontline Medal of Honor: Rising Sun Star Wars: Jedi Outcast Star Wars: Bounty Hunter Star Wars: The Clone Wars Star Wars: Rough Leader Star Wars: Rebel Strike NHL 2003 NHL 2004
Matski Skrivet 14 April 2005 Rapport Skrivet 14 April 2005 Shit vad många spel Xade. Här är mina: Super Smash Bros. Melee Metroid Prime Metroid Prime 2 Mario Kart Double Dash F-Zero GX 1080 Avalanche The Legend of Zelda:Wind Waker Ocarina of Time Ocarina of Time:Master Quest Dom här har jag haft: XIII Super Mario Sunshine Mario Party 5 Fifa 2004 James Bond:Everything or Nothing Antal spelkontroller: 2 st Antal minneskort: 2 st Färg på spelkontroll och tv-spel:Lila
Dark_samus Skrivet 17 April 2005 Rapport Skrivet 17 April 2005 Jag har 32 spel men orka inte skriva men hör det här. :cool: jag har silver GC :cool: HAr oxo silver ;) me 2 silver kontrolar oxo :cool: (knäck de :P )
Dark_samus Skrivet 17 April 2005 Rapport Skrivet 17 April 2005 (redigerat) du xade....e clone war o zelda:CE till salu????? (snäääääääääääääääälla säg ja :unsure: :visslar: ) Redigerat 19 April 2005 av Dark_samus
TheKingOfEvil Skrivet 19 April 2005 Rapport Skrivet 19 April 2005 1.Mario Party 6 2.Pokemon Colosseum 3.Super Smash Braos Melee 4.Mario Kart Duble Dash!! 5.Sonic Heroes 6.The Legend Of Zelda the Wind Waker 7.Mario Party 5 8.Mario party 4 9.Super Mario SunShine 10.Wario World 11.Luigi`s Mansion 12.Bayblade V force supertournament battle
Gäst ymphinorx Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Skrivet 18 Maj 2005 spel Super smash bros. melee Ssx 3 Starfox mk:dd TWW Metriod prime Konsoll: gamecube Färg: svart Minneskort: ett Handtkontroller: två Spel jag har varvat: Super smash bros. melee mk:dd TWW Metroid prime Vad menar du med varvat ssbm
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Skrivet 19 Maj 2005 (redigerat) Mina spel: Mario Party 5 Mario Party 6 Super Mario Sunshine Medal Of Honor Rising Sun Mario Kart: Double Dash! Mario Golf: Toadstool Tour Star Fox Assault Star Fox Adventures Bomberman Generation F-Zero GX Def Jam Vendetta Luigi´s Mansion Spel jag sålt: Mario Party 4 Sonic Mega Collection Och några av dem som står där uppe... Antal kontroller: 6 styckna Antal minneskort: 2 styckna..251 block, 59 block Redigerat 19 Maj 2005 av Petey Piranha
Kamikazee Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Skrivet 19 Maj 2005 Dark_samus jo det kan jag har fyra kontroller men en av dom är guld hehehe plus jag har det nya zelda men det är på japnska heehhehe :bah: :cool: :bah: :P
Nittionio Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Skrivet 19 Maj 2005 Ssbm, Mario power tennis, Zelda Wind waker och Donkey Konga :)
Lander Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Skrivet 26 Maj 2005 Nu har jag: MOH Frontline Sagan om konungens återkomst MKDD SSBM Jamesbond Nightfire Jamesbond: Agent under fire Goldeneye Rogue agent Die hard: vendetta Metroid prime Timmesplitters 2 m.m
Rekommendera inlägg