LiQuiDe Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 jag har typ 18 spel men orkar inte skriva dom fast jag har också många konsoller men jag ska köpa tales of symphonia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Mina spel. Mario Kart:Double Dash Zelda:collector´s edition Ty the Tasmanian Tiger Star Wars:Jedi Outcast Mario Party 5 Sagan om de två tornen Super Smash bros melee Soul Calibur II Gamecube:Lila Handkontroller:2 st(en wavebird) Minneskort:ett gråt ett svart. Spel jag har varvat: Mario Kart Double Dash Zelda:the windwaker(lånat av en kompis) Det var någ allt. lol.. ett varvat av alla dom där :). Ni som har upp mot en 30 spel, har ni klarat dom ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda_be Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Metroid Prime Enter The Matrix Zelda: Collectors Edition Zelda: The Wind Waker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Har fått ett till!! Det är Luigi,s mansion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Jag har: MKDD Zelda Wind valker-Ocarina of time i samma spel. MOH Frontline Goldeneye rogue agent Jamesbond nightfire jamesbond agent under fire NHL 2003 Simson hit&run Ty the tasmain tiger Metroid prime Soul calibur 2 Die hard vendetta Sagan om konungens återkomst. Klarade spel: NHL2003 Jamesbond nightfire Jamesbond agent under fire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Jag har bara : Beyblade Supertournament battle,SSBM,The Hulk funderar på att köpa ett till några förslag?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Jag har bara : Beyblade Supertournament battle,SSBM,The Hulk funderar på att köpa ett till några förslag?? MKDDDet är skoja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sonic_master Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Spel jag har: Sonic Heros Sonic Adveture DX directors cut ( behöver hjälp med Gamma ) Sonic adventure battle 2 ( har jag fått i dag) Alla Collections av sonic SSBM Luigi's Mansion MKDA Digimon rumble arena 2 NSFU 1&2 MP4 Sen har jag många fler jag orkar inte mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pacman 3000 Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Jag har MKDD, SSBM, Zelda collectors edition(spelar där ocarina of time) och Pokemon colloseum (skitkass ångrar köpet det kostade 600 spänn...) gamecube platina (silver), 1 grå minneskort, 2kontroller, silver+lila. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Jag Har över 20 spel haha :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Jag Har över 20 spel haha :) JAg som tycker jag har mycket när jag har 13 snart 14 :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 (redigerat) Till den som skrev rubriken: Använd inte bara versaler det är störande! Jag har: Luigi's Mansion Pikmin Super Monkey Ball Star Fox Adventure The legend of Zelda: The Wind Waker Super Mario Sunshine Pokemon Colosseum Super Monkey Ball 2 Soul Calibur 2 Donkey Konga Donkey Konga 2 Kontroller: 2 Lila original 1 Turbo jag köpte från EB Games 1 Game Boy Advance cable 1 Konga Redigerat 6 April 2005 av Dino Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg