Zvamp_master Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Spel: super Mario sunshine super smash bros melee star fox star wars jedi outcast II James bond: night fire The legend of Zelda: the wind waker Pokémon: colluseum ( och channel) Spider-man2 Sonic heroes Sonic advence battle 2 Kirby air ride Konsole: Game cube färg: lila minnes kort: 4 st... (2st 295 2st 59 och solt ett 59) kontroller: 3 st (1 lila, 1 svart och en bär-bar) övrigt: har inget övrigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Nu har jag: Super Mario Sunshine Mario Kart: Double Dash!! Mario Golf: Toadstool Tour Mario Power Tennis Mario Party 4 Mario Party 5 Mario Party 6 Luigis Mansion Wario World Super Smash Bros Meele F-Zero GX Soul Calibur II Metroid Prime Metroid Prime 2: Echoes The Legend of Zelda: The Wind Waker The Legend of Zelda: Collectors Edition The Legend of Zelda: Four Swords Adventures Resident Evil Resident Evil 2 Resident Evil 3: Nemesis Resident Evil 4 Resident Evil Code: Veronica X Resident Evil Zero Medal of Honor: Frontline Medal of Honor: Rising Sun Star Wars: Jedi Outcast Star Wars: Bounty Hunter Star Wars: The Clone Wars Star Wars: Rough Leader Star Wars: Rebel Strike NHL 2003 NHL 2004 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Shit vad många spel Xade. Här är mina: Super Smash Bros. Melee Metroid Prime Metroid Prime 2 Mario Kart Double Dash F-Zero GX 1080 Avalanche The Legend of Zelda:Wind Waker Ocarina of Time Ocarina of Time:Master Quest Dom här har jag haft: XIII Super Mario Sunshine Mario Party 5 Fifa 2004 James Bond:Everything or Nothing Antal spelkontroller: 2 st Antal minneskort: 2 st Färg på spelkontroll och tv-spel:Lila Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Jag har 32 spel men orka inte skriva men hör det här. :cool: jag har silver GC :cool: HAr oxo silver ;) me 2 silver kontrolar oxo :cool: (knäck de :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 (redigerat) du xade....e clone war o zelda:CE till salu????? (snäääääääääääääääälla säg ja :unsure: :visslar: ) Redigerat 19 April 2005 av Dark_samus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 1.Mario Party 6 2.Pokemon Colosseum 3.Super Smash Braos Melee 4.Mario Kart Duble Dash!! 5.Sonic Heroes 6.The Legend Of Zelda the Wind Waker 7.Mario Party 5 8.Mario party 4 9.Super Mario SunShine 10.Wario World 11.Luigi`s Mansion 12.Bayblade V force supertournament battle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 spel Super smash bros. melee Ssx 3 Starfox mk:dd TWW Metriod prime Konsoll: gamecube Färg: svart Minneskort: ett Handtkontroller: två Spel jag har varvat: Super smash bros. melee mk:dd TWW Metroid prime Vad menar du med varvat ssbm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 (redigerat) Mina spel: Mario Party 5 Mario Party 6 Super Mario Sunshine Medal Of Honor Rising Sun Mario Kart: Double Dash! Mario Golf: Toadstool Tour Star Fox Assault Star Fox Adventures Bomberman Generation F-Zero GX Def Jam Vendetta Luigi´s Mansion Spel jag sålt: Mario Party 4 Sonic Mega Collection Och några av dem som står där uppe... Antal kontroller: 6 styckna Antal minneskort: 2 styckna..251 block, 59 block Redigerat 19 Maj 2005 av Petey Piranha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Dark_samus jo det kan jag har fyra kontroller men en av dom är guld hehehe plus jag har det nya zelda men det är på japnska heehhehe :bah: :cool: :bah: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 mitt star wars clone wars e till salu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Ssbm, Mario power tennis, Zelda Wind waker och Donkey Konga :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Nu har jag: MOH Frontline Sagan om konungens återkomst MKDD SSBM Jamesbond Nightfire Jamesbond: Agent under fire Goldeneye Rogue agent Die hard: vendetta Metroid prime Timmesplitters 2 m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg