Mega-Hassi½ Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Konsoll Färg: Svart Minnes kort: Fyra Kontroller: Fyra Spel The Legend Of Zelda: Wind Waker The Legend Of Zelda Collector's Edition Metroid Prime Dragon Ball Z Budokai 2 Tony Hawk's pro Skater 4 Tony Hawk's Underground 2 Mario Party 4 SSX Tricky Freedom Fighters Pikmin Pikmin 2 Billy Hatcher and The Giant Egg Viewtiful Joe Luigi's Mansion TimeSplitters 2 Hunter The Reconing Super Mario Sunshine Splinter Cell Splinter Cell: Double Agent Resident Evil Mario Kart Double Dash Super Smash Bros Melee The Sims SSX on Tour Second Sight Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 (redigerat) Konsol: Svart Minneskort: 1 som kan ta 59 blocks, och 2 styckna som tar 251 blocks. Kontroller: 4 väl fungerande, 1 halvtaskig, och 1 nerdrogad. Mina spel: Mario Kart: Double Dash!! Mario Golf Toadstool Tour Mario Smash Football Super Mario Sunshine Mario Party 4 Mario Party 6 Mario Party 7 Mario Power Tennis VM 2006 F-Zero GX Medal of Honor: European Assault James Bond 007: Nightfire Starfox Assault Super Smash Bros Melee The Legend of Zelda: The Wind Waker The Legend of Zelda: Twilight Princess Det var nog allt :) Redigerat 14 Augusti 2007 av Toad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 (redigerat) Jag har: Legend of zelda twilight princess Legend of zelda wind waker special editition med ocarina of time/ Master quest Nfs most wanted Nfs underground 2 Rayman 3 Mario party 4, 5 super smash bros melee nhl 2005 nba courtside2002 Tony hawks underground Super mario sunshine Metroid prime 2 echose :lol: Konsol: Lila 2 minneskort 2 kontroller Redigerat 13 September 2007 av Legenden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkutt0 Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Mario kart Double dash Super smash bros melee Tak 3 Super mario sunshine Stål Kalle Harry Potter 1 På andra sidan häcken Starfox adventure Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 jag har:samus metroid prime, super smash brosh, bionicle, super mario sunshine, robots, king kong B) favorit kong 1minnes kort färg lila 3 kontroller :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Hehehe. det här är kanske ett onödigt inlägg men... jag har inga spel eller nånting till GC för jag har det inte ens XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Har dessa spel och tillbehör: 2 Handkontroller (en orginal) 1 Game Boy Player Ett antal Game Boy kablar jag köpt billigt Och lite annat. En lista på spelen: Super Smash Brother's Melee Super Mario Sunshine Paper Mario: Thousand's Year's Door Dancning Stage Mario's Mix / DDR Mario Mario Party 5 Mario Kart: Double Dash Mario Golf: Toadstool Tour Sonic Adventure 2: Battle Sonic Mega Collection Sonic Gems Collection Sonic Heroes Tony Hawk's Underground 2 Tony Hawk's American Westland Dave Mirra Freestyle BMX 2 (köpte det för 18 kr på EB games, var bara för att det var billigt och nytt) The Legend Of Zelda: Wind Waker The Legend Of Zelda: Collector's Edition Donkey Konga From Russia With Love NBA Street V3 På Andra Sidan Häcken (vete f*n varför jag fick det i julklapp förra året.) Det vara alla tjugo och har klarat av dom flesta. Alla är kompletta med box och manual. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg