Gäst Andreasswf Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 jag har ändrat HTML kod färgen på mynten så dom är röda =D brukar lura mina vänner att mynten är oändliga när dom e röda =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trion Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Är det inte enklare att fixa mynt med WPE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Är det inte enklare att fixa mynt med WPE? Man kan fixa mynt med nästan alla scriptarprogram, dock bara illusioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pandora Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 VaD är Artmoney? :cool: :bah: :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 WPE = packet send/edit program , inget ''script'' program , och artmoney är en memory/hex editor , och artmoney är den enklaste av alla hex editors att använda och därför använder många noobs den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 vad är det bra för? kan man få en guide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 jag har ändrat HTML kod färgen på mynten så dom är röda =D brukar lura mina vänner att mynten är oändliga när dom e röda =D fire fox har någon inbygg HTML editor (DOM-Inspector, Ctrl+ Skift I) men den ändrar bara så att man själv ser det, det är te.x lätt att ändra bakrunds färgen på fuska.se till grönt fasst det bara är en själv som ser det :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 kan man inte byta dom "falska" habbomynten då med nån på habbo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 vet ej.. men om man kunde de vore de ej nån bra idé då skulle dom märka att de va nåt fel när dom ska köpa nåt å då meddelar hon/han admin å då får han reda på att du har pogramet å använt de på habbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Jo de är sant. Om dom inte är osmarta så..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 man kan altid hacka bilden och sälja ''gubben'' med alla mynten på typ tradera.com eller liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 verkar värdelöst! http://vet.hut.nu/?id=6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.