Backspace Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Kolla här! http://www.imdb.com/title/tt0237765/ Någons som sett den? Den verkar inte vara så bra för att den inte fick några många stjärnor men egentligen, Vad handlar den om? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Sonic, Kunckles och Tails som ska rädda världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Typiskt barn koncept alltså.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 ser tråkig ut.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 jag tror det är som sonic x jag har sett en liten del av filmen på någon sida så om man gillar sonic x vilket jag gör så tror jag man tycker den är kul ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 vissa delar kan nog vara roliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 :) hm..nästan så att man vill se den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Det finns Sonic Underground också. Har Sonic X börjat på Fox Kids än Bigbrother. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 (redigerat) nej det har tyvärr inte kommit än men det jag tror att det kommer stå i nästa nummer av foxkids mix som kommer 18 mars så det kommer nog inte fören nästa månad :( Redigerat 29 Februari 2004 av Bigbrother Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 2 dar innan mn födelsedag :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Det finns Sonic Underground också. Har Sonic X börjat på Fox Kids än Bigbrother. Vaaaaaaaaaaaaaaaaaa ska sonic X börja på Fox Kids?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Ja, det ska det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.