LiQuiDe Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Skrivet 21 Mars 2006 öhh.... du menar väl 9 öar?? På den 8:nde ön kan man fånga ho-oh och lugia och på den 9:nde ön kan man fånga deoxys. ja men jag menar utan CN... <_<
Overraild Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Skrivet 21 Mars 2006 Menar du Navel Rock och Birth Island eller Four Island, Five Island, Six Island och Seven Island?
Salsamackan Skrivet 21 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 21 Mars 2006 jag har klarat pokemon ligan nu men jag vet inte hur man kommer till dom andra öarna föresten vad menar du med CN :huh:
Salsamackan Skrivet 21 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 21 Mars 2006 ja dom där öarna jag har bera kommit till one island,tvo island och tre island(stavas) jaha den förkortnigen :kung: hur kommer man då till dom andra öarna :zzz:
Overraild Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Skrivet 21 Mars 2006 Du behöver National Dex. Sen går du till Mt.Ember som finns i One Island. Där finns det två Team Rockets som täcker en grotta. Prata med de, möt de, och vinn, så flyttar de på sig. Gå in i grottan, och ta Ruby som finns inne där. Ge den till Celio, och han får tillbaka sitt Tri-Pass. Istället får du Rainbow Pass, som kan ta dig till de andra öarna, exklusive Navel Rock och Birth Island.
Manikku Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Skrivet 21 Mars 2006 öhh.... du menar väl 9 öar?? På den 8:nde ön kan man fånga ho-oh och lugia och på den 9:nde ön kan man fånga deoxys. ja men jag menar utan CN... <_< <{POST_SNAPBACK}> ok
Salsamackan Skrivet 21 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 21 Mars 2006 hur får man National Dex :student:
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Skrivet 22 Mars 2006 Fånga 60 olika slags Pokemons och du får den!
Aegzor Skrivet 20 April 2006 Rapport Skrivet 20 April 2006 Fånga 60 st. olika pokémon SEN går du till prof. oak (eller va han heter) så får du en National Dex. Jag har den inte, jag vet inte heller vad den är till för!
MegaMartin Skrivet 21 April 2006 Rapport Skrivet 21 April 2006 Att kunna ha Pokemon som har över nr 151(GSC/ADV-Pokemon).
Girafariglove Skrivet 22 April 2006 Rapport Skrivet 22 April 2006 slå ligan SEN kan du komma till ö 4-7. för ö 8 behövs mystery ticket och för ö 9 behövs aurora ticket. de får du via nintendo event. lycka till. ja just det för att kunna komma till ö 4-7 måste du förutom slå ligan också fixa maskinen som celio håller på med. gå till mt. ember (?), där team rocket killarna står, slå dem, gå in i grottan och följ den ända ner till ett rum där ruby någonting finns, ta den och återvänd till celio, nu kan du komma till ö 4-7. i grottan behöver du flash, stregnth och rock smarsh. :kung:
Rekommendera inlägg