Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet
öhh.... du menar väl 9 öar?? På den 8:nde ön kan man fånga ho-oh och lugia och på den 9:nde ön kan man fånga deoxys.

ja men jag menar utan CN... <_<

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

ja dom där öarna jag har bera kommit till one island,tvo island och tre island(stavas)

jaha den förkortnigen :kung:

hur kommer man då till dom andra öarna :zzz:

Skrivet

Du behöver National Dex. Sen går du till Mt.Ember som finns i One Island. Där finns det två Team Rockets som täcker en grotta. Prata med de, möt de, och vinn, så flyttar de på sig. Gå in i grottan, och ta Ruby som finns inne där. Ge den till Celio, och han får tillbaka sitt Tri-Pass. Istället får du Rainbow Pass, som kan ta dig till de andra öarna, exklusive Navel Rock och Birth Island.

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Fånga 60 olika slags Pokemons och du får den!

• 5 veckor senare...
Skrivet

Fånga 60 st. olika pokémon SEN går du till prof. oak (eller va han heter) så får du en National Dex. Jag har den inte, jag vet inte heller vad den är till för!

Skrivet

slå ligan SEN kan du komma till ö 4-7. för ö 8 behövs mystery ticket och för ö 9 behövs aurora ticket. de får du via nintendo event. lycka till. ja just det för att kunna komma till ö 4-7 måste du förutom slå ligan också fixa maskinen som celio håller på med. gå till mt. ember (?), där team rocket killarna står, slå dem, gå in i grottan och följ den ända ner till ett rum där ruby någonting finns, ta den och återvänd till celio, nu kan du komma till ö 4-7. i grottan behöver du flash, stregnth och rock smarsh. :kung:

• Skapa ny...